Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

vrijdag 17 oktober 2008

17 oktober 2008

Dag lieve meid!

Vandaag weer een hele zware stagedag gehad (1 overlijden) + mijn stagebegeleidster op bezoek. Zoals je mij kent, weer lekker stressie en onzeker! Maar het viel nog mee. Nog 1week stage, dan vakantie allé blokvakantie voor mij en dan 1week les en dan examen! Pfff zie het niet zitten! Heb nog massa's veel werk aan mijn stagewerken! Maar omdat ik zodanig "TEN" ben zet ik gewoon deze afbeelding als tekst. Je weet wel wat ik ermee bedoel hé? Voila Soetje, kvoel me net zoals je papa... moe, vermoeid, uitgeput,... luciferkes onder de ogen die af en toe een verweken in een traan! Het is toch raar hé!

Maar kijk kga je laten! Geniet van de foto!!!



Dikke zoen, dikke knuffel!
Je Vriendinneke Stéfanieke

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Soetkin,

we brachten Silke vanavond naar haar bestemming in Meulebeke en keerden met gemengde gevoelens terug met z'n drietjes...
We kijken al uit naar zondagavond, dan mogen we ze terug halen.
Voor één keer mag het week end dus snel gaan, raar hé?

Wat moet het toch ook raar doen voor Willem. Nu dringt dat echt wel tot me door.
Maar je hebt een sterke broer.
Vanbinnen voelt hij zich wellicht soms eenzaam zonder jou, maar hij praat er weinig over en houd zich sterk. Hoedje af voor hem!

Voel jij je ook eenzaam of valt het mee, met zoveel mensen om je heen?
Ik denk dat jullie elkaar heel goed begrijpen.

Hier op de blog, begrijpen we elkaar ook heel goed, we delen ons verdriet met de rest van de blog-familie.

Zal je weer laten, tot morgen.
Slaap zacht, tante Isa xxx

Anoniem zei

hallo

Ik heb een doosje vol met mooie dingen
dat is onvoorstelbaar veel waard
veel heb ik gekregen
ook heel veel zelf gespaard.

Telkens als ik in dat doosje kijk
ligt er weer iets anders bovenaan
en doe ik het doosje dan weer dicht
kijk ik tegen veel dingen anders aan.

De ene schat wordt telkens mooier
de ander vervaagt na lange tijd
de ene roept rust en vrede op
de andere weer spijt.

Zonder dat doosje zou ik “ik” niet zijn
ik hou het bij me mijn hele leven
want er zitten zelfs dingen in
die ik aan anderen zou kunnen geven.

Zo'n "schat" heeft gelukkig iedereen
zo'n doosje vol met mooie dingen
want in dat doosje zitten
je ervaringen en herinneringen..

groetjes

Anoniem zei

Muzzeke,
In een haastje
en zonder woorden
want ik zit zonder stem:
I. Z.. J. G....!
Tot morgen met een langer 'verhaal'!
Slaap rustig verder!
xxx

Anoniem zei

Hey Soetkin,
Het kan niet anders of jij hebt je energie en gedrevenheid doorgegeven aan Stefanie.
Het doet ons ook deugd dat zoveel mensen reageren op haar berichtjes aan jou. Inmiddels zijn we bloghoppers geworden en elke dag willen we weten hoe jouw sterretje staat..
Liefs
hugo, marianne en Eline (ex 3K6)

Anoniem zei

Soetkin,

de zaterdag zit er bijna op, nog proberen te genieten van onze zondag, voor een groot deel zonder Silke, om 16 uur mogen we ze afhalen.
Het wordt een drukke dag morgen.
In de voormiddag gaan we naar de volleybal kijken van de broers van oom Dominiek, 's middags gaan we samen eten met de Vercruyskes, dan gaan we Silke halen en daarna moeten we nog naar een geboortereceptie en om af te sluiten springen we dan nog eens binnen bij moemoe en vava.
Het is allemaal wel ontspannend hé en dan zie ik dat wel zitten.

Gelukkig hebben onze kindjes maandag een vrije dag op school.

Heb jij het ook soms druk?
Misschien hebben jullie soms ook wel iets te vieren bij de engeltjes?

Het weer valt nog steeds goed mee, we zijn toch al half weg oktober hé.
Bedankt hoor, je doet echt wel je best.

Veel nieuws heb ik anders niet vandaag en zal hier dan ook afsluiten.

Slaap zacht Soetkin!
tante Isa xxx