Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

dinsdag 19 augustus 2008

19 augustus...

Dag Soetje,

Hoe gaat het met je? Hier alles druk druk druk! Ik ben eigenlijk dood moe maar maak net zoals tante Isa even tijd nog om hier te komen! Ik ben je vandaag niet kunnen komen opzoeken maar kom morgen zeker langs voor ik vertrek naar Westmalle! Morgen is DE dag... Nu de hele dag alles nog in orde gedaan en je kent me hé dan ben ik lekker niet te weerstaan door de stress! Maar we komen er wel door met 3valiezen, 3boxen en een piano :-) Zo ga ik 10dagen op reis :-) Ik wil alle mensen bedanken voor de cadeautjes die ze brachten, onze gastjes zullen daar nu de komende 10dagen mogen van genieten! Vandaag kwam je mama langs soetkin met cadeautjes, jammergenoeg was ik niet thuis en kon ik uw mama niet meer zien! Ik zal morgen nog even vlug mailen voor ik vertrek en ik laat het adres van mijn kamp na zodat de mensen die willen mij een kaartje of briefje kunnen schrijven. Ik ben weg van 20/08 - 30/08 ... Goed? Misschien krijg ik in Westmalle ook wel een teken van jou!!! Maar kijk nu ben ik weg! Sorry voor het kortje mailtje!

Dikke zoen,
Knuffel...
Slaapzacht!
Je Vriendinneke Stéfanieke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Soetkin,
zo te horen/lezen zal Stéfanie haar handen vol hebben de volgende 10 dagen. Met al die valiezen en cadeautjes om rond te sleuren. Maar ik denk dat de kinderen een fantastische tijd zullen beleven. Daar gaat het tenslotte om hé.
Morgen gaan we even langs bij oma Lieve. Eens een babbeltje slaan, je kent dat wel... Kom je morgen ook even langs? Zend anders maar een kleine (of grote) vlinder naar de tuin.
Er zijn alweer vele mensen opnieuw beginnen werken. Je mama en papa hebben wss ook werk genoeg om het nieuwe schooljaar voor te bereiden. Ik las dat je papa alweer een goede start nam en dat je mama ook al een dagje in haar klas zat. Volgende week ga ik met mijn mama ook wat helpen op school. Ik heb nog geen klas om klaar te zetten, dus kan ik evengoed wat helpen met anderen hé. Kwestie van bezig te blijven.
Ik heb wel al wat werk voor volgend jaar. Van halfweg november tot na de paasvakantie (half april). Dus ja, 'k zal wel weten wat gedaan hé. 't Is nog een tijdje, maar 'k heb toch al wat zenuwen. Een nieuwe klas is altijd spannend.
Tante Isa schreef dat Willem zijn examen goed gelukt is. Thomas had zijn eerste herexamen vandaag. We hebben dus voor beiden geduimd. Hopelijk is zijn herexamen ook gelukt, net zoals je broers examen. Nog twee te gaan hé. Zowel voor Willem als Thomas. Nu ja, dan duimen we gewoon nog wat langer hé. Zij moeten harder werken dan wij met onze duimen...

Allé, kga je dan laten.
Tot de volgende.

Slaapwel...

Anoniem zei

There's a song that's inside of my soul.
It's the one that I've tried to write over and over again
I'm awake in the infinite cold.
But you sing to me over and over and over again.

Sing to me the song of the stars.
Of your galaxy dancing and laughing and laughing again.
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have for me over again.

I give you my destiny.
I'm giving you all of me.
I want your symphony, singing in all that I am
At the top of my lungs, I'm giving it back.

So I lay my head back down.
And I lift my hands and pray
To be only yours, I pray, to be only yours
I pray, to be only yours
I know now you're my only hope.