Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

donderdag 28 augustus 2008


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve Soetkin,

Het is nu wel vroeg om iets te schrijven maar het is omdat ik gisteren niet heb geblogd naar jou. Gisteren was ik alleen thuis en ben ik weer gaan atletieken. 's Avonds ben ik naar de volksvergadering geweest van Fata Morgana want het is namelijk de allerlaatste keer Fata Morgana en het is in Kortrijk. Jammer dat jij er niet meer bij kan zijn. Ben dan naar mijn oma en opa gaan slapen en nu ga ik gaan paardrijden en deze namidddag ga ik weer gaan atletieken. En deze avond zal ik waarschijnlijk niet kunnen bloggen want ik ga gaan slapen bij mijn peter en nichtje en neefje.


Dikke dikke zoen en knuffel,
Louise
xxxxxxxxxx

Anoniem zei

Hallo Soetkin,
Hoe is het daar bij jullie.
Hier niet zoveel nieuws . Juist het aftellen naar school maandag.Ik passeerde zopas met de fiets aan school en zag dat je mama er stond.Het is voor haar en je papa nu ook heel druk hé.
Hoe zou Willem het gesteld hebben weet jij het al.
Ik heb nog iets voor op jou plekje te zetten .Ik breng het deze avond (als jij zorgt dat het niet regend )ofwel morgen mee.
Zo ik zal je dan weer laten en tot straks dan.
Heel veel dikke knuffels van mij

Je vriendin Elke

PS En iedereen duimen dat ook wij de 5 sterren binnen halen hé we schenken ze dan aan jou hoor Soetkin

Anoniem zei

Dag meid,
Net gaan zingen in Kortrijk voor Fata Morgana (de repetitie dan wel hé). De meeste Maxi's waren aanwezig, zelfs Joren en Liese hadden het gevonden (Wel sjiek van hen hé, ze zijn toch nog maar nieuw). 't Viel goed mee, alleen waren ze wel véél later begonnen dan Pieter had meegegeven. Maar ja, een goede twee uur later (en evenveel ambiance erbij) kenden we dan toch dat ene lied. We waren ongeveer met 250 (opnieuw, volgens Pieter) dus om de 10000 te halen, zal er toch nog een tandje bijgestoken moeten worden. We zien wel...
En dan morgen nog een beetje werken. Opkuisen, wegsteken, stofzuigen... Ervoor zorgen dat alles proper is voor de school weer begint hé.
Ik probeer in 't kort nog eens langs te komen. Je zal me wel zien verschijnen.

Sluutjes (en slaapwel voor straks)

Anoniem zei

Dag muzzeke,
De zware dag op 'mijn' school zit erop; trouwens ook die bij mama op haar school... En ook Willem is er vanaf. Op zijn gevreesde examen haalde hij immers een 12... Goed hé8? 't Is nu nog wachten op één resultaat maar hij weet zeker dat 't goed zal zijn. Allé, alweer een zorg minder! Jammer dat onze grote zorg nog steeds blijft en eeuwig zal blijven...
Ik heb het er erg moeilijk mee...
Nooit meer babbelen met jou, nooit meer een knuffel krijgen van jou, nooit meer je stralende glimlach 'live' aanschouwen... Het went maar niet!
En intussen draait de wereld verder... met Fata Morgana-koorts voor de één en verjaardag vieren voor de ander (is 't niet tante Karen? ;-)
Bij momenten lukt 't echt niet (meer) om 'leute' te maken of voelt 'het' geforceerd aan.
Oesje, genoeg zware overpeinzingen. Ik ga nog een beetje schoolwerk doen en dan proberen te slapen. Morgen staat er immers nog heel wat op 't (school)menu.
Smakelijk euh slaapwel!
papa xxx

Anoniem zei

Soetkin,
ik belda deze avond met Willem, hij heeft inderdaad zijn examen goed gedaan en is blij dat hij er vanaf is.
We praatten ook wat over Fata Morgana, jullie weten een beetje hoe zo'n live-uitzending verloopt hé! Hij zou nu graag aan de champagnekroontjes geraken die ze gaan hebben, na het ontkurken van ongeveer 2500 flessen.
Hij kan dat inderdaad proberen, want dat is toch echt wel één van zijn hobby's, verzamelen.

Silke is een beetje in een strikje gevallen en morgen gaat ze normaal gezien naar zee met de misdienaars.
Ze kijkt daar nu al de ganse vakantie naar uit, hopelijk valt het niet letterlijk en figuurlijk in het water?
Duim je even mee voor haar?

Papa heeft gelijk, dat alles anders is geworden zonder jou en dat het zo moeilijk went.
Geluk zit vaak in kleine dingen, wel met verdriet is dat net hetzelfde.
Voor een pruts van niets zijn er nu soms tranen, waar ze er vroeger niet waren.
Ik verstop mijn gevoelens voor niemand. Als ik wil lachen, dan doe ik dat en als ik wil wenen, dan doe ik dat ook.

Nog een proficiat aan tante Karen!

Slaap zacht Soetkin!
tante Isa xxx