Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

dinsdag 26 augustus 2008


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieve Soetkin,

Ik vond vandaag dat het een raar weertje was. Vanmorgen ben ik met Nancy een beetje gaan helpen om haar klas in orde te brengen want het is bijna weer 1 september hé. Ben deze namiddag weer gaan atletieken en het was zeer tof. We hebben gelopen en ook met de startblokken geoefend zoals in het echt. En morgen ga ik naar de kapper.


Dikke dikke zoen en knuffel,
Louise
xxxxxxxxxxx

Anoniem zei

Soetkin,
ben ook weer 'beire-moe'.
Er is overdreven veel werk en ik moet 'buzze' geven om met alles rond te geraken...
Lastig hoor, wou vanavond nog de strijk doen, maar heb geen courage meer, gelukkig wel nog om te bloggen...
Kreeg vandaag een oproep om mee te doen aan Fata Morgana.
Ze hebben 10000 mensen nodig die samen een lied zingen in gala-kledij.
Dat lied zingen, zou misschien nog gaan, maar zo'n kledij heb ik natuurlijk niet.
Ge kent mij hé, graag zo sportief mogelijk gekleed, waar ik me goed in voel.
Als er iemand gala-kledij heeft die ik eens mag gebruiken?
Mijn maat kan ik toch niet op de blog zetten hé?
Mijn gsm-nummer wel: 0474880405

Sieglinde is terug thuis, heeft een slechte herrinnering overgehouden aan haar maagonderzoek.
Nu is ze ook nog heel moe, maar voor de rest valt het gelukkig mee.

Anders niet zoveel nieuws vandaag, tot morgen,
slaap zacht!
tante Isa xxx

Anoniem zei

Tranen op het vensterglas

Het regent en ik kijk naar buiten
ik volg de druppels op de ruiten
Het lijken tranen, groot en klein
sommigen willen vlug
heel vlug beneden zijn

Het vensterglas tekent het leven
kleine druppels blijven kleven
andere druppels smelten samen
druppels die per toeval
melkander tegenkwamen

Tranen op het vensterglas
zilveren lijnen op canvas
ze volgen kronkelwegen
hun korte levensweg
geschilderd door de regen

Anoniem zei

Dag Soetkin,
Het doet erom hé...!? Nu je er niet meer bent (allé, toch niet lijfelijk...) komt één van jouw favoriete tv-programma's (Fata Morgana) naar Kortrijk. Je zou ongetwijfeld geschitterd hebben in jouw galatenue (dat je sowieso wel weer mocht ontlenen van de zus van Daphne) en dit dan nog al zingend...: twee vliegen in één klap. Een zoveelste tv-optreden van jou was in de maak. ;-(
Al doe ik mezelf nu weer pijn: dat dromen van wat zou kunnen zijn geweest moet ik echt proberen te vermijden...
Morgen trek ik naar meneer pastoor om even te 'onderhandelen' over de mis voor je 18de verjaardag (op 5 oktober om 10 uur in de Don Boscokapel te Kortrijk). Ik kom morgen vertellen hoe het afgelopen is hoor!
Slaap er maar eerst een nachtje over..., al is 't voorzekers moeilijk om de slaap te vatten met die draaiende pomp op 't kerkhof!?
Tot morgen, papa xxx

Anoniem zei

Hela meid,
Ik las net dat je tante Isa ook een oproep kreeg om mee te doen met Fata Morgana. Wel ook Pieter heeft de Maxi's opgeroepen om mee te zingen. Want... hij is druk bezig een nieuwe tekst te schrijven op een bestaand liedje. Samen met zijn 'andere' groep (de (Johnny) Turbo Alive Band) gaat hij namelijk het liedje spelen van 'Vis in de Leie' dat iedereen wel kent. Natuurlijk moet er zoveel mogelijk volk aanwezig zijn, want Kortrijk wil die ster halen!! (Bij deze een oproep.)
Donderdag- en vrijdagavond zijn er repetities in de KULAK. De uren ging Pieter nog doormailen, dus die zet ik dan ook wel op de blog. Aan allen die kunnen zingen: kom af!! Ik probeer zoveel mensen van beide koren (waar ik in zit) ook warm te maken. Maar iedereen die wat kan zingen, of die het liedje kent, kan gerust komen mee repeteren. Hoe meer, hoe liever.
Maar nu stelt zich bij mij hetzelfde probleem als bij tante Isa: de galakledij. Nu ja, 'k zal wel iets vinden. En anders een rok en een truitje zeker...
En Soetkin, je papa zegt dat Fata Morgana een van je lievelingsprogramma's was. Dus weet je, aangezien jij niet meer 'lijfelijk' kan meezingen, zullen we met zijn allen ook maar voor jouw zingen. Zo kan de Fata Morgana-ster naast jouw ster aan de hemel schitteren.

Slaapwel en schijn maar sterk daar boven!

Anoniem zei

Dag Soetkin,

Ik ben vroeg hé vandaag maar het komt omdat ik om 8u al in accent moet zijn en mijn mama moet een paar uurtjes gaan werken en dat in haar verlof.
Hoe is het met je en met Jeroom?Sorry dat ik je gisteren avond niet ben komen bezoeken maar ik maak dat vanavond terug goe.Maandagavond waren je mama en papa ook op jou plekje toen we aankwamen want wij waren nogal laat
Vandaag is het Willem zijn laatste examen we zullen duimen hoor.
Vandaag mocht ik om mijn echt pasport gaan
Ik verlang al om naar school te gaan ik zit bij juf Annemie jij kent ze ook wel hé.
En al eens gaan kijken bij Stefanie hoe zij het stelt op kamp?
Zo Soetkin ik zal je maar weer laten en mij klaar maken om te vertrekken.

Dag Soetkin en hou je goed hé lieve meid.

Je vriendin Elke
xxxxxxxxxxxxxxxx