Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

woensdag 27 augustus 2008


7 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo


Als ik een vogel was.....
dan vloog ik sierlijk van plas tot plas,
dan hield ik de mensen bij elkaar,
dan vloog ik naar om het even waar,
dan zong ik mijn hoogste lied,
dan had niemand nog verdriet,
dan gaf ik vrede aan alle mensen,
dan deed ik de mooiste wensen,
maar helaas ik kan niet vliegen
en ik kan niet blijven liegen,
dus zeg ik maar: dit was maar een wens,
want ik ben zoals iedereen een heel gewoon mens

groetjes............

Anoniem zei

Dag meid,
Vandaag Willem zijn laatste examen. 't Zal wel lukken zeker? We blijven alleszins duimen.
Jaja, en hier staat Kortrijk in rep en roer. Vooral vanavond met die volksvergadering. En ik heb natuurlijk repetitie in Kortrijk, dus ja... parking??? We zullen wel zien. 't Zal zaterdag wel een groot spectakel worden, zo te zien. Als je kan, kom dan maar even langs.
En zo loopt de vakantie hier op zijn laatste dagen. Ja, weldra begint de school opnieuw. Jij zou ook naar het hoger gaan. Da's weeral iets wat je nu niet meer kan meemaken. Maar we moeten dankbaar zijn voor alle zaken die je wel nog hebt kunnen doen.
Hoe is het nog daarboven? Ook zo'n zotte bende als hier? 't Zal wel zeker.

'k Ga je dan maar laten. Dan kan je nog wat andere dingen doen.
Sluutjes en tot de volgende keer.

Anoniem zei

Dag Soetkin,

Binnen een week zitten mijn herexamentjes erop en kan ik weer een bezoekje komen brengen. :) Er zal waarschijnlijk weer ontzettend veel veranderd zijn.
Gelukkig heb ik dan vakantie en kan ik je weer wat meer komen bezoeken, wie weet zal ik weer voor taxi spelen en nog andere van ons vriendinnen meenemen :)

Liefs

Anoniem zei

Soetkin,
hoe gaat het daar met jullie?
De weerman heeft zich een beetje vergist zeker met de weersvoorspellingen voor deze week?
Ik dacht dat er veel zon zou zijn, maar ik heb ze nog niet veel gezien?
Of zal de zon volop schijnen in het week end?
Dat hopen we in ieder geval!
Vandaag hebben we 10000 flyers gemaakt op het werk voor Fata Morgana. Wat later kwamen er nog anderen, die ook een opdracht aanvaard hebben, maar die hebben we doorgestuurd.
Het is allemaal gratis mee te geven hé en mijne baas staat daar eigenlijk niet voor te springen!
We zijn niet naar de volksvergadering geweest, want de loodgieter kwam juist op dat uur.
Ben eens benieuwd of Kortrijk een vijf-sterren-stad zal worden?
Heb er toch wel mijn twijfels bij,vind het niet zo'n haalbare opdrachten. We zullen zien en moeten opnieuw duimen en zoals papa zou zeggen op het voetbal'positief denken'!

tot morgen
slaap zacht!
tante Isa xxx

Anoniem zei

Stenen


Stenen praten zachtjes.
Zijn meedogenloos
gehard door eeuwen zon.
Wind verrond zijn
scherpe kant. Het zand
schuurt mooie kleuren
langs de buitenrand.

Steen verklaart de hemel
in zijn kleuren overdag.
Verzamelt warmte voor
herinneringen in de nacht.
Zijn geur vertelt van leven
in de tijd. Zijn stilte schrijft
patronen in de eeuwigheid.

Stenen zijn het hart,
de ziel van land en leven.
Zijn wortels van bestaan,
vergaan, in de vertrouwdheid
van de tijd . Zij overleven
generaties, blijven tot het
kussen van de zon en maan.

Anoniem zei

Dag muzze,
'k Ben moe en heb morgen nog een zware dag op school...
't Zal dus voor één keer heel kort zijn, maar daarom niet minder gemeend: Soetkin, we missen je héél erg!!! 't Is bij momenten niet te doen!
En dan het positieve nieuws: morgen is tante Karen jarig! Ook zij heeft blijkbaar een duwke nodig aangezien de containerklas, waarin ze vanaf maandag moet lesgeven, niet echt je-dat is.
Net als wij zal ze er 't beste moeten proberen van te maken..., is 't niet?
Slpwl,
papa xxx

Anoniem zei

Dag Soetkin,
Vandaag weer repetitie gehad. 't Viel eigenlijk nog goed mee van volk in Kortrijk, hoewel er toch volksvergadering was. Maar Hanne is geweest en ze zei dat het daar nogal rap gedaan was. Dus ja, opnieuw Stef en Geena gemist. Maar zaterdag zullen we ze wel zien hé.
En dan morgen repeteren met Pieter. 't Zal wat geven, Johnny Turbo. Zeker speciaal hé. Maar ja, je kent Pieter ook. 't Zal dus zeker ook goed zijn. Hopelijk is er dan ook volk genoeg.
Hoe was het met het examen van Willem? Goed gelukt? Heb je er al iets van gehoord? 'k Heb alleszins ook goed geduimd.
We zijn vandaag nog even gepasseerd op jouw plekje. Je mama belde om te zeggen dat de grafsteen op het graf van mijn pepe stond. Dus zijn we die dan ook maar eens gaan bezichtigen, en gaan poetsen natuurlijk. Door de vele regen was hij namelijk nogal modderig en stoffig geworden. Maar nu blinkt hij weer.
Ik zag dat er op jouw plekje weeral vele nieuwe vlinders bijgekomen waren. En ook mooie nieuwe bloemetjes. Jaja, het blijft veranderen hé. Zo zie je maar hoeveel mensen er nog aan je denken.
Goed, kzal je dan weer laten. Morgen opnieuw een dagje.

Slaapwel, lieve meid.

PS: Voor de mensen die zaterdag willen meezingen. Donderdag- en vrijdagavond is er repetitie van 17u30 tot ... in theater Antigone te Kortrijk. Dat is daar ergens aan Sint-Jansput (zoals de mensen zeggen). De straat van de Budabrug.
(Ik die Kortrijk zó goed ken, kzal 't weer es uitleggen ze.)