Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

zondag 8 juni 2008

8 juni...

Een stukje uit mijn dagboek...

Goeie middag Soetkin,

Ik heb deze nacht niet goed geslapen, maar naar de ochtend toe ben ik in slaap gevallen en heb ik kunnen slapen tot 10u30. Heb zitten denken over alles wat ik nog met jou wilde doen... Soetkin ik mis je :'( Ik kom je iedere dag bezoeken op het kerkhof, ik wil bij je zijn. Weetje nog: ik wil bij je zijn, elke dag, elke nacht, in je dromen... Het is vandaag de eerste dag dat alles zo definitief is. Ik kan niet meer naar jou komen kijken, kan niet meer met jou praten, kan jou niet meer voelen...Het doet pijn! Maar jij hebt zoveel pijn moeten hebben in uw leven, dus wij kunnen dat wel aan! Het is vandaag Vaderdag...het wordt een moeilijke dag voor papa Fries, maar hij weet dat je van hem houdt! Weetje soetkin, bij jou voelde ik me echt thuis en nu ben ik mijn thuis voor een stuk kwijt! Ik blijf u graag zien en ga mij vandaag wat proberen te concentreren op mijn boeken, vrijdag heb ik examen en ik heb nog NIETS gedaan, het lukt me gewoon niet! Met je foto voor mijn neus en jouw muziek op de achtergrond... Het is vandaag de eerste dag dat het niet meer regent en ik ben zeker dat het door jou komt, jij houdt de regen weg en laat beetje voor beetje de zon er weer doorkomen, zo weten we dat jij nog altijd bij ons bent! Soetkin, ik mail u vanavond nog met een beetje mijn verloop van de dag is dat oké voor jou? (Toch wel raar hé, ik blijf u vragen stellen maar krijg nooit antwoord terug)... Wat ik je ook nog wilde zeggen Soetkin is, dat je een super familie hebt! En weetje, de site staat nog geen dag online en je hebt al heel wat mailtjes, hopelijk is het zoals uw papa zegt: Hopelijk heeft ze goeie internetverbinding op het kerkhof, zo kan ze alles volgen! Ik hou van jou Soetkin, we gaan nog altijd samen door het leven... Je zit voor altijd in mijn hart! Tot vanavond of deze middag! Smakelijk!


Dikke zoen
Veel liefs,
Stéfanie'tje

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Slaap zacht, je hebt het verdiend
Je vocht tot aan je laatste zucht
En ga, ga nu m'n vriend
En droom voor eeuwig opgelucht

Zonder jou tikt de klok even snel
Maar de tijden veranderen wel
Dus ik neem afscheid, jij moet nu gaan
Weet dat je in m'n hart altijd blijft voortbestaan

En ik weet ik zou dankbaar moeten zijn
Maar precies daarom doet het zo'n pijn...

Ik mis je.
Liefs Heleen

Anoniem zei

Nooit meer samen
Nooit meer je horen zingen
Nooit meer dingen die overeenkwamen
Nooit meer gekke, gezellige dingen.

Nooit meer samen zingen,wat we zo graag deden
Nooit meer een discussie over wat wat ons bezighield.
Nooit meer heden, maar nu verleden.
Nooit meer horen wat jou bezighoudt,wat je bezielt.

Nou alleen de herinneringen de me resten,
Nou alleen nog je cd, met prachtige muziek.
Nou alleen door met alle persoonlijke testen.
Nou alleen door mijn grenzen, niet meer jouw opbouwende kritiek.

Het allerlaatste afscheid,
Voor het allerlaatst jouw gezicht kunnen zien, die nu zo stil is.
Misschien slijt het met de tijd.
Misschien wordt alles echt geschiedenis!

Toch heb ik hiervan geleerd,
Je moet je dierbaren koesteren, zolang je leeft!
En wat je ook probeert,
Zorg dat je niet neemt, maar GEEFT!!

Voor jou...
Altijd een zonnetje in huis!

Vlieg maar zo hoog je kan, voel je vrij! -x- Tine -x-

Anoniem zei

Dag Soetkin, dag lieve meid...

12 april 2006..
een heel speciale dag voor jou, je ouders en broer..
Die dag mochten we je grote droom realiseren en kon jij tot je eigen grote verbazing je single opnemen met Kris en Koen/Clouseau.
Toen we Kris - fiere pépé van Make-A-Wish®Vl. - over jouw grote droom vertelden, was hij meteen enthousiast. "Super! Tof! Ik zorg voor een studio!".
Met een grote witte limousine reden we richting studio. Zonder panne of verkeersproblemen ;-) kwamen we veel te vroeg aan... Geen nood, we hadden wel zin in een partijtje bowling... Je vertelde ons dat je daar niks van kon en... gooide meteen een strike... :-)
Toen we op onze uiteindelijke bestemming aankwamen - je wist nog steeds niet wat er te gebeuren stond - stond Kris je al op te wachten...
Stomverbaasd was je ;-))
Make-A-Wish® bleek écht pure magie te zijn want even later was je samen met Kris aan 't musiceren in de studio - alsof je nooit iets anders had gedaan...
Je stràààààlde.... en liet iedereen mee stralen en genieten....
Kris en Koen waren allebei onder de indruk van je pràchtige talent : een 'engelenstemmetje'...
Met z'n drietjes filmden jullie zelf jullie (vele) fratsen...

Ook je ouders en broer Willem bleven van élke seconde intens mee-genieten...
Ondertussen namen we prachtige, superspontane foto's...
...
Foto's, filmpje, jouw song...
Het zijn zeer dierbare, onmisbare herinneringen geworden die we met ons allen intens blijven koesteren...
...
Het is niet omdat jij niet meer lijfelijk bij ons bent dat je daarom niet meer lééft !
Jij blijft leven vermits wij jou nooit zullen doodzwijgen...

Tot ziens lieve meid, tot ziens !
Warme groet en dikke kus (somethings never changes...)

Marleen en Anneke,
jouw en Willem's Make-A-Wish®Droomteam

Anoniem zei

dat je een toffe familie hebt is waar ik ken je pepe en je tante en hun kids en die liggen me ook nauw aan het hart

rust zacht lieve meid

Anoniem zei

Stefanie,
Doe maar goed je best voor je examens...
Doe het voor Soetkin want zo zou ze het gewild hebben...
Peter Jan is ook naar Soetkins PLEKJE geweest vandaag.
Morgen gaan we samen want dan is het MAANDAG en op maandag gingen we naar t UZ...
Ik blijf het herhalen want het is zo ongelooflijk dat dit morgen niet meer zal kunnen gebeuren.
Geen plaatsje zoeken om de auto te parkeren langs die drukke baan, samen door het gele poortje het UZ binnen stappen en wandelen op die oneffen voetpaden (dit is wat moeilijk voor tante), en K6 binnen gaan, 'goeie morgen' zeggen aan de mevrouw aan de receptie, de lift nemen en op 3 drukken, uitstappen en op de knop drukken aan de rode deur, binnen gaan en de gang tot op het einde lopen, wachten als t gordijntje toe was (omdat de lieve verpleging samen met je mama, jou aan t verzorgen waren), gordijntje openen wanneer we 'ja' hoorden door die parlefoon, en dan genieten van jouw lach en jouw babbel, babbelen met jouw mama die er ook zo'n deugd van had om iemand te zien, verrassingetje tonen, jij weer blij, altijd blij, afscheid nemen, zwaaien, naar huis,...
Morgen kan dit voor t eerst niet meer...
Ik ben verdrietig...
Tante Karen.

Anoniem zei

Lieve Soetkin,
nog zoveel wegen lagen voor jou open
die je nu niet mee in kunt slaan
Nog zoveel toekomstdromen
lijken onvervuld.

Jouw naam
zal met ons meegaan.
En je hart voor mensen
zullen we ons leven lang met je delen.

En als je nu ergens leeft,
waar altijd vrede is,
weet dan
dat ons hart voor altijd bij je is
en we je niet zullen vergeten.

Ik vind het reuzefijn dat je door het Make-a-wish-team zo'n prachtig lied hebt kunnen zingen.
Het klonk fantastisch.
Ik dacht dat de hele kerk erdoor geroerd werd.
Een grote dame, dat is het juiste woord
en een sterke familie om je te steunen.
Ik ben blij dat ik je mocht kennen.
Carine

Anoniem zei

Dag Soetkin,

Een klein berichtje in de zoekertjes van de krant... die lezen we eigenlijk nooit... maar deze keer konden we er niet naast kijken... Zou het echt om Soetkin gaan?

Een beetje zoekwerk op het internet bracht de droeve waarheid.

Soetkin, we kenden je enkel door je optreden voor het kinderziekenhuis en 3K6 goes classic. Je maakte een enorme indruk op ons! Wat een talent, we hadden je zo graag nog zoveel andere liedjes horen zingen. Jouw versie van 'Hier bij jou' vergeten we nooit! Alleen dat liedje al zal je altijd hier bij ons houden.

Veel sterkte aan je mama, je papa, je broer en al wie je lief is.

Emma van 3K6, Marijn en hun mama en papa.

Anoniem zei

Lieve Soetkin
We hebben elkaar wel niet echt gekend maar wetend dat er een lotgenootje steft komt hard aan. Wij waren dinsdag op 3K6 het was hard om te zien dat jouw kamer leeg gehaald werd maar waarom?????, Tot we plots hoorden dat je je strijd niet gehaald hebt....Jullie vechten zo hard, tot de ziekte de bovenhand krijgt en de strijd gestreden is......
Lieve Soetkin je bent nu een sterretje aan de hemel net als Lien*,Sebbe*,Vicky*,Rune*....
gedaan met prikken en pijn gedaan met vechten ... Hopelijk hebben het jullie daar naar je zin, wat daar ook mag zijn.

Tom,Wendy,Ashley(3K6)en hayley
(Ashley en co)