Soetkin* & Willem*

Soetkin* & Willem*

vrijdag 13 juni 2008

Een stukje uit mijn dagboek...

Dag lieve Soetkin,

Hoe gaat het met jou vandaag? Was het bij jou ook zo koud? Ik heb vandaag examen gehad hé...En het is redelijk gegaan. Zal zeker niet gebuist zijn, alé dat hoop ik toch! Het was mijn eerste dag terug na mijn ziekteverlof maar ook de laatste dag samen met mijn klasje, de laatste lesdag en nu vanaf maandag examen... Lastig weekend denk ik blokken, blokken en blokken. Maar zaterdag komen we naar jouw plekje met het koor is dat oké voor jou? We gaan jou niet storen hoor...even een goede dag komen zeggen! Heb nog een tekstje gevonden dat me ontroert...

Soms voel je tranen, binnen in jezelf,
soms voel je tranen aan je buitenkant.
Soms lacht je mond en huilt het in jou.
Soms voel je alle tranen van de wereld,
in jezelf, zichtbaar of ontzichtbaar.
Maar... altijd scherp voelbaar.
Het zijn ik-mis-je-tranen,
ik-hou-van-jou-tranen,
ik-ben-weg-van-jou-tranen,
...En....

Zo, ik vind het een prachtig tekstje kweet niet wat jij ervan vindt?

Allé kga jou laten, het was kort vandaag maar ben nogal moe en pieter zit te zagen... (je kent hem hé)

Ps: Groetjes van Pieter


Slaapzacht...
Veel liefs,
Stéfanietje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

soetkin, wat stefanie daarnet schreef over dat zagen is geen waar hoor. je kent pieter ook hij is de braafheid zelve ;)

tot mrgn!

p.

Anoniem zei

Helaba, dag meid,

Hoe gaat het nog vandaag? 't Was wel een mooie dag hé. Alleen begint het nu plots fel te regenen... Hopelijk is het morgen mooier weer als de Maxi's op bezoek komen. Zoals alle andere zaterdagen, zijn jullie dan weer even samen.
Als je internetverbinding werkt, kan je zien dat er al hééél veel mensen gereageerd hebben op Stefanies blog. Zo zie je maar hoeveel mensen van je houden. Ook al denk je soms dat je er alleen voor staat, toch zijn er velen die (misschien in stilte) bij je zijn en je steunen.

Ik blijf aan je denken. Ken je dat liedje 'Ik mis je elke dag een beetje meer'? Zo voel ik het ook.

Dag lieve meid en slaap maar lekker. Zo ben je morgen goed uitgerust. Kus... Tine

Anoniem zei

Dag muzze(ke),
Ik was er deze namiddag al (live) maar ben er nu ook nog even 'digitaal'. Mama en ik waren er deze namiddag trouwens niet alleen. Velen komen bij jou even goeiedag zeggen... Al klinkt die 'goeie' dag misschien wel wat vreemd!?
Stéfanie plaatste nu ook jouw zwart-witfoto op de blog; je weet wel, die foto die je zelf (!) nam tijdens het adokamp van het UZ. Het thema was toen 'fotografie' en je amuseerde je bij jouw lotgenoten...
Mocht ik nu een foto moeten nemen, dan zou het thema ongetwijfeld 'verdriet' zijn... Sorry hoor! ;-(
PS Loes stuurde een berichtje dat haar eerste examen wellicht gelukt is. Goed hé!?
Tot morgen! Slpwl! xxx